czerwca 23, 2021

czerwca 23, 2021

Perfumy w kształcie motocykla.

 

Dziś przedstawiam Wam fajne perfumy w kształcie motocykla. Jest to również fajny gadżet dla faceta , który lubi motoryzację , kocha motocykle.

W kołach znajdują się flakoniki z delikatnym kwiatowym zapachem. Każdy zapach coś znaczy , jeden jest na dzień a drugi na wieczór. Perfumy posiadają przyjemny zapach oraz długo się utrzymuje. Można go kupić za ok. 40 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Para bloguje , Blogger